Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Αντιμετώπιση των περιπτώσεων των μαθητών που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή/και προβλήματα συμπεριφοράς


ΠΔ 79/2017 άρθρο 14 παρ.5 όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει σύμφωνα με το ΦΕΚ 142/03.08.2018 Τεύχος Α΄:

 Αντιμετώπιση περιπτώσεων μαθητών με προβλήματα συμπεριφοράς


    5. Για την αντιμετώπιση των μαθητών που παρουσιά-
ζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή και προβλήματα
συμπεριφοράς, ο εκπαιδευτικός της τάξης συνεργάζεται
με το Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο του σχολείου, τον
εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης, τους γονείς/κηδε-
μόνες στο πλαίσιο της λειτουργίας της ομάδας εκπαιδευ-
τικής υποστήριξης των μαθητών ή των Ε.Δ.Ε.Α.Υ., όπου
αυτές λειτουργούν, με τα οικεία Κ.Ε.Σ.Υ., τον αρμόδιο
συντονιστή εκπαιδευτικού έργου και το συντονιστή εκ-
παιδευτικού έργου ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαί-
δευσης, καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φο-
ρείς για την προστασία και την υποστήριξη των παιδιών
και των οικογενειών τους. Η αλλαγή περιβάλλοντος του
μαθητή είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου και μπορεί να
γίνει με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων:
α) όταν πρόκειται για αλλαγή τμήματος,
β) με τη συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα όταν πρόκει-
ται για αλλαγή σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου